Belki aynı şehirde olabilir ama Tüm türkiye de olacağını samıyorum ayrıca kimse tanımaz belki şöyle bir sistemleri varsa bilemem yüz tanıma sistemleri var artık girişte kamerada tanıdığında bir uyarı falan veriyorsa bilemem. Şimdi arkadaşının yaptığı hoş değil tabi ama kanımca market çalışanları daha ahlaksız davranmışlar doğrusu polise haber vermekti. Muhtemelen kasalarında açık varmış onu kapatmak için arkadaşını kullanmışlar. Benim gözümde arkadaşın ne kadar suçlu ise market çalışanları da o kadar suçlu doğrusu onları yapmadan polise haber vermekti.