bende arkadaşımı savunmuyorum hırsızlık savunulmaz zaten konu ilğinç 150 tl parasını alıb bir daha hiç bir bime girme diyorlar bizim ki de ağlayarak çağrın polisi diyor onlarda parayı alıb gönderiyorlar tuhaf bi durum
Ben hukukçuyum. Bu olay savcılığa intikal etse market çalışanları YAĞMA suçundan yargılanırlar. Hee ufak bir indirim alırlar ama YAĞMA hırsızlığa nazaran daha ağır bir suç arkadaşın Asliye Ceza Mahkemesinde yargılanırken market çalışanları Ağır Ceza Mahkemesinde yargılanırdı. Hırsızlıktan işlemi göze aldı ise arkadaşın keşke kendisi arasaydı polisi