• 22-09-2023, 00:05:51
    #1
    Geçen aylarda abim bahçemizde ki kavak ağacını kesmek istedi.
    Senelerdir kesim yapmasına rağmen açıyı tam ayarlayamadı ve yanında ki elektrik direğine bağlı kablonun üstüne düştü. Kavak kabloya düşünce gerilmeden dolayı direkt yamuldu.
    Sağolsun komşularımız hemen zabıtaya haber vermiş. Aradan fazla geçmeden zabıta gelip ne olduğunu sordu ve gitti.
    Ardından elektrik arıza ekibi geldi, tutanak tuttu ve abim de tutanağa imza attı.
    Bugün 6 sayfalık bir raporla beraber 25 bin tl ceza geldi.
    Bu kadar ücret tutması normal mi? İtiraz etme imkanımız var mı?
  • 22-09-2023, 00:08:03
    #2
    Benim arkadaşım kaza yapıp elektirik firmasının kutusuna vurdu, Kutunun sadece dışında göçük vardı 22bin TL para cezası yazdılar. O kutu tamir olmadı, Hala bazen gelip geçerken bakarım o kutu öyle ezik duruyor kullanıma engel değil. Çocuk ödediği ceza ile kaldı.
    Söyleyeceklerim bu kadar
    • constantine38
    • deffydark
    • By_ReFLeX
    constantine38, deffydark ve By_ReFLeX bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 22-09-2023, 00:11:03
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim arkadaşım kaza yapıp elektirik firmasının kutusuna vurdu, Kutunun sadece dışında göçük vardı 22bin TL para cezası yazdılar. O kutu tamir olmadı, Hala bazen gelip geçerken bakarım o kutu öyle ezik duruyor kullanıma engel değil. Çocuk ödediği ceza ile kaldı.
    Söyleyeceklerim bu kadar
    Hemen o gün gelip direği yenilediler. Yamulan direkt de yeni direkti. İmkanı varmı bilmiyorum ama belki düzeltilebilirdi. Bu kadar da fiyat çıkarılmaz ki ya.
    Keşke ellemeseydik de ağaç devrilseydi üstüne. Komşunun ağaç evin üstüne devrilir diye darlamasından dolayı gittik kestik.
    Artık komşu komşunun külüne muhtaç değil, komşu komşuyu zarara sokuyor.
  • 22-09-2023, 00:13:20
    #4
    kur krumalıya para yatıranlara para lazım hocam. yacek bişi yok.
  • 22-09-2023, 00:13:56
    #5
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen o gün gelip direği yenilediler. Yamulan direkt de yeni direkti. İmkanı varmı bilmiyorum ama belki düzeltilebilirdi. Bu kadar da fiyat çıkarılmaz ki ya.
    Keşke ellemeseydik de ağaç devrilseydi üstüne. Komşunun ağaç evin üstüne devrilir diye darlamasından dolayı gittik kestik.
    Artık komşu komşunun külüne muhtaç değil, komşu komşuyu zarara sokuyor.
    açıyı abiniz ayarlayamamış komşunun ne suçu var
  • 22-09-2023, 00:16:25
    #6
    Hocam itiraz için mahkeme dışında süre vs varsa kağıtta yazar, muhtemelen belirlenen bedeller bellidir onlar üzerinden işlem yapılıyodur. En kötü ihtimalle taksitlendirir ödersiniz geçmiş olsun.
  • 22-09-2023, 00:20:25
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıyı abiniz ayarlayamamış komşunun ne suçu var
    Normalde biz kesmeyecektik ağacı. Boyutu da çok büyük olmayan hızarla dahi epey uğraştığımız bir kavak ağacıydı.
    Fakat adam abimi nerede görse gelip gidip ağacınızı kesin diyordu.
    Açıyı ayarlayamamaktan da değil aslında rüzgarın etkisiyle bir anda ağaç ters istikamete yattı. Rüzgar olmasaydı oraya devrilemeyecekti.

    tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam itiraz için mahkeme dışında süre vs varsa kağıtta yazar, muhtemelen belirlenen bedeller bellidir onlar üzerinden işlem yapılıyodur. En kötü ihtimalle taksitlendirir ödersiniz geçmiş olsun.
    10 gün içinde ödeyin diyor hocam.
  • 22-09-2023, 00:55:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Defalarca söylememize rağmen, elektrik dalları üzerine eğilen ağaç dallarını kesmediler. Tedaş devlet kurumu iken her türlü imkanı ile bu işleri yapıyordu. Artık belediyeye paslıyorlar. Belediye de ilgilenmiyor.

    İşlerine gelen dalları kendileri gelip sormadan kesiyorlar. Ancak biraz yüksekte olan dallarla ilgilenen yok.
  • 22-09-2023, 01:50:06
    #9
    Galvaniz direkler pahalı malesef