Geçen aylarda abim bahçemizde ki kavak ağacını kesmek istedi.
Senelerdir kesim yapmasına rağmen açıyı tam ayarlayamadı ve yanında ki elektrik direğine bağlı kablonun üstüne düştü. Kavak kabloya düşünce gerilmeden dolayı direkt yamuldu.
Sağolsun komşularımız hemen zabıtaya haber vermiş. Aradan fazla geçmeden zabıta gelip ne olduğunu sordu ve gitti.
Ardından elektrik arıza ekibi geldi, tutanak tuttu ve abim de tutanağa imza attı.
Bugün 6 sayfalık bir raporla beraber 25 bin tl ceza geldi.
Bu kadar ücret tutması normal mi? İtiraz etme imkanımız var mı?