Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açıyı abiniz ayarlayamamış komşunun ne suçu var
Normalde biz kesmeyecektik ağacı. Boyutu da çok büyük olmayan hızarla dahi epey uğraştığımız bir kavak ağacıydı.
Fakat adam abimi nerede görse gelip gidip ağacınızı kesin diyordu.
Açıyı ayarlayamamaktan da değil aslında rüzgarın etkisiyle bir anda ağaç ters istikamete yattı. Rüzgar olmasaydı oraya devrilemeyecekti.

tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam itiraz için mahkeme dışında süre vs varsa kağıtta yazar, muhtemelen belirlenen bedeller bellidir onlar üzerinden işlem yapılıyodur. En kötü ihtimalle taksitlendirir ödersiniz geçmiş olsun.
10 gün içinde ödeyin diyor hocam.