Defalarca söylememize rağmen, elektrik dalları üzerine eğilen ağaç dallarını kesmediler. Tedaş devlet kurumu iken her türlü imkanı ile bu işleri yapıyordu. Artık belediyeye paslıyorlar. Belediye de ilgilenmiyor.
İşlerine gelen dalları kendileri gelip sormadan kesiyorlar. Ancak biraz yüksekte olan dallarla ilgilenen yok.