Benim arkadaşım kaza yapıp elektirik firmasının kutusuna vurdu, Kutunun sadece dışında göçük vardı 22bin TL para cezası yazdılar. O kutu tamir olmadı, Hala bazen gelip geçerken bakarım o kutu öyle ezik duruyor kullanıma engel değil. Çocuk ödediği ceza ile kaldı.
Söyleyeceklerim bu kadar