Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim arkadaşım kaza yapıp elektirik firmasının kutusuna vurdu, Kutunun sadece dışında göçük vardı 22bin TL para cezası yazdılar. O kutu tamir olmadı, Hala bazen gelip geçerken bakarım o kutu öyle ezik duruyor kullanıma engel değil. Çocuk ödediği ceza ile kaldı.
Söyleyeceklerim bu kadar
Hemen o gün gelip direği yenilediler. Yamulan direkt de yeni direkti. İmkanı varmı bilmiyorum ama belki düzeltilebilirdi. Bu kadar da fiyat çıkarılmaz ki ya.
Keşke ellemeseydik de ağaç devrilseydi üstüne. Komşunun ağaç evin üstüne devrilir diye darlamasından dolayı gittik kestik.
Artık komşu komşunun külüne muhtaç değil, komşu komşuyu zarara sokuyor.