Hocam itiraz için mahkeme dışında süre vs varsa kağıtta yazar, muhtemelen belirlenen bedeller bellidir onlar üzerinden işlem yapılıyodur. En kötü ihtimalle taksitlendirir ödersiniz geçmiş olsun.