Milletimin huyudur ucuza alıp + kullanıp + üstüne koyup satmak.
aracımın lastiği patladı elimde eski lastik vardı kullanayım dedim. İnanın millet bunları nasıl satıyor hayret ediyorum.
Benim eski lastiğim 2016 model bakıyorum internette aynı model daha çok yıpranmış lastikler neredeyse sıfır fiyatına.
Sıfırı 2000 tl olan lastiğin 2016 modeline adam 1300 yazmış.
Elimde olan 2016 lastiğin yanağını kesipte çöpe atacağım.
Sadece lastik konusunda degiliz her konuda böyleyiz.
Kimsenin ikinci el çöpünü almayın
9
●578
- 13-09-2023, 16:38:31
- 13-09-2023, 16:49:532. el sitelerinde sıfır etiketli veya çok az kullanılmış ürünleri almayı mantıklı buluyorum. Hiç ego da yapmıyorum. 50'ye 100'e varken niye gidip 2000'e alayım.
- 13-09-2023, 16:50:13eflasyonist ortamlarda maalesef çöpe bile olmaz değerler biçilir.. işin daha acısı birileri imkansızlıktan yada başka nedenlerden o olmaz fiyatları da ödediği için herşey her gün daha kötüye gider.. daha 2-3 gün önce konusunu açmıştım 16 yaşındaki arabaya 1,7 milyon tl isteyenler ile ilgili konu maalesef durumumuz bu ve her geçen gün biraz daha kötüye gidecek.. baksanıza dün iPhone 15 tanırıldı normalde iphone'dan kusma gelmesi lazım bugün kimse adını bile anmıyor
- 13-09-2023, 16:53:19Hocam elbise tamam bir şekilde temizlenir giyilirKadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bu lastik 3. Yamasını yedi çürümüş malzeme. Ki bu can taşıyor ego ile ilgisi yok. - 13-09-2023, 16:54:53Yok yok o konuda haklısınız hocam. Lastiğe kaska vs onlara lafım yok.androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle