Bence kullanılmayan her şey ikinci el olarak olması gereken fiyatta satılması gerekiyor. Çünkü her şeyi yurt dışından alıyoruz ve tamamen müsrif bir davranış hocam. çoğu avrupa ülkesinde kıyafetleri ikinci el giyiyorlar. Bizde boş bir ego var!