Milletimin huyudur ucuza alıp + kullanıp + üstüne koyup satmak.
aracımın lastiği patladı elimde eski lastik vardı kullanayım dedim. İnanın millet bunları nasıl satıyor hayret ediyorum.
Benim eski lastiğim 2016 model bakıyorum internette aynı model daha çok yıpranmış lastikler neredeyse sıfır fiyatına.
Sıfırı 2000 tl olan lastiğin 2016 modeline adam 1300 yazmış.
Elimde olan 2016 lastiğin yanağını kesipte çöpe atacağım.
Sadece lastik konusunda degiliz her konuda böyleyiz.