Hem aç gözlü hem de cahiller. Ben de dün teneke jant ve lastik almak için bir arkadaşa gittim. Lastiğin üretim tarihi 2008 ama diş var ve çatlağı yok. Sıfır da olsa 15 yıllık lastik artık lastik olmuyor. Amacım jantı almak. Adama diyorum ki lastik çöp, bana sadece jantı ver. Yok lastikte diş var, çatlama yok diye ö-lüme davetiye çıkaracak lastiği de satmaya kalkıştı. Sonuç olarak anlaşamadık. Çöp lastiği de satmak istediği için hızlı gitmeyen bir jantı muhtemelen satamayacak.