KadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence kullanılmayan her şey ikinci el olarak olması gereken fiyatta satılması gerekiyor. Çünkü her şeyi yurt dışından alıyoruz ve tamamen müsrif bir davranış hocam. çoğu avrupa ülkesinde kıyafetleri ikinci el giyiyorlar. Bizde boş bir ego var!
Hocam elbise tamam bir şekilde temizlenir giyilir
Ama bu lastik 3. Yamasını yedi çürümüş malzeme. Ki bu can taşıyor ego ile ilgisi yok.