eflasyonist ortamlarda maalesef çöpe bile olmaz değerler biçilir.. işin daha acısı birileri imkansızlıktan yada başka nedenlerden o olmaz fiyatları da ödediği için herşey her gün daha kötüye gider.. daha 2-3 gün önce konusunu açmıştım 16 yaşındaki arabaya 1,7 milyon tl isteyenler ile ilgili konu maalesef durumumuz bu ve her geçen gün biraz daha kötüye gidecek.. baksanıza dün iPhone 15 tanırıldı normalde iphone'dan kusma gelmesi lazım bugün kimse adını bile anmıyor