Valla haklısınız. İkinci el piyasası gerçekten garip. Mesela 0'ı 10.000 TL olan bir şeyin 2. eline 7.500 TL yazmış adam. Zaten 0'ını alsam %20'sini vergiden düşeceğim 8.000 TL'ye gelecek bana. 500 lira fark için de gidip garantisiz 2. ele yönelmem yani.