• 26-08-2023, 10:18:52
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O adam bi'daha dışarı çıkamaz artık.
  • 26-08-2023, 10:27:21
    #38
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce adam gibi konuş.
    Kafan güzel mi falan ne demek?
    Aslker arkadaşım mısın sen benim?
    Ergen gibi tartışma yapacaksan ergenlerin takıldığı yerlerde takıl.
    100 milyonluk ülke burası
    Her gün kaçak yabancıların bıçakladığı kaç tane adam var.
    Her gün dikkatsiz sürücülerin ezdiği kaç yaya oluyor.
    Her gün iş güvenliği almayan patronların kaç işçisi yaralanıyor ölüyor.
    Depremde kaç kişi öldü denetlenmeyen, malzemeden çalınana yapılar yüzünden.
    Bu ülke insanına bu ülke çocuklarına en büyük tehlike yaratan bu ülkedeki 2 ayaklı hayvanlardır 4 ayaklılar değil.

    Asıl kafası güzel olan adamlar bu ülkedeki gerçek tehlikelere ses çıkaracak cesareti olmayıp tüm nefretini 4 ayaklılara kusan vicdansız adamlardır.
    "Her gün kaçak yabancıların bıçakladığı kaç tane adam var." başladığın noktaya bak zihniyet belli.
  • 26-08-2023, 12:53:39
    #39
    Yaşlı adam için kötü bir tramva olmuş : ( daha hiç bir köpeğe yanaşamaz.

    Elbette yetiştirme tarzının'da etkisi büyük fakat şiddete meğilli , şakaya gelmeyen hayvanlar var.

    Burada hem köpek bir yana sahibi'de ceza almalı.

    Şunu'da ekleme yapayım ne yaparsanız yapın DNA'nıza karşı gelemezsiniz.
    istisnalar kaideyi bozmaz.

    Alıntı içindeki hikayeyide az çok herkes bilir .

    Alıntı
    Yüzemeyen bir hayvan olduğunun farkında olan akrep, bir gün nehrin öte yanına geçmek zorunda kalır. Ne yapacağını düşünürken kıyıda pinekleyen kurbağayı görür.

    Akrebin kendisine yanaştırığını fark eden kurbağa korkudan suya atlayıp uzaklaşmaya başlar. Akrep yalvaran bir ses tonuyla sorar:

    “Kurbağa kardeş; karşıya geçmem gerek. Beni sırtında taşır mısın?”

    Kurbağa büyüyen gözleriyle cevap verir.

    “Daha neler? Beni sokup öldürürsün!”

    “Olur mu?” der akrep. “O zaman ben de suya batar, boğulur, ölürüm”.

    Kurbağa biraz düşünür ve akrebe hak verir. Kıyıya çıkar, onu sırtına alır ve karşı yakaya doğru yüzmeye başlar. Yolun yarısında ensesinde bir sızı hisseder. Vücudu hızla soğumaktadır. Kolları, ayakları hissizleşir. Beraber dibini boylayacakları suya batarken son nefesinde sorar:

    “Hani sokmayacaktın akrep kardeş?”

    Akrep mahsun, mahcup, çaresiz cevap verir:

    “Ne yaparsın kurbağa kardeş; ben akrebim, huyum bu.”
  • 26-08-2023, 13:38:06
    #40
    Benim golden cinsi köpeğim var. En güzel oyun arkadaşı bir pit bu ll. Benim oğlum 2 yaşında. Diğer kopek 1.5 yaşında. Oyun amaçlı ısırarak oynamayı seviyor pit Bull kardeşimiz.
    Evo(Benim oglum) sinirlendiği zaman alıyor altına boğazını sıkıyor ve yapma diyor. Şimdi bu köpeğin doğasında saldırganlık olsa normal şartlarda Benim oğlumu parçalaması lazım. Ama benim oğlum öyle tepki verince ağlıyor bırak beni diyor.
    Yani demem o ki ağacı yamuk ekersen yamuk buyur.
    Bu bizler için de böyle değil mi ? Ebeveynler çocuklarını nasıl yetiştirirse çocuk öyle büyümez mi ?
  • 26-08-2023, 16:33:43
    #41
    4 can daha gitti bugün. Bunu niye yaşıyor bu millet , başıboş itçi dernekler dilenip para toplasınlar diye ! Yolun ortasında it besliyorlar alın size serseri mayın .
  • 26-08-2023, 16:48:45
    #42
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim golden cinsi köpeğim var. En güzel oyun arkadaşı bir pit bu ll. Benim oğlum 2 yaşında. Diğer kopek 1.5 yaşında. Oyun amaçlı ısırarak oynamayı seviyor pit Bull kardeşimiz.
    Evo(Benim oglum) sinirlendiği zaman alıyor altına boğazını sıkıyor ve yapma diyor. Şimdi bu köpeğin doğasında saldırganlık olsa normal şartlarda Benim oğlumu parçalaması lazım. Ama benim oğlum öyle tepki verince ağlıyor bırak beni diyor.
    Yani demem o ki ağacı yamuk ekersen yamuk buyur.
    Bu bizler için de böyle değil mi ? Ebeveynler çocuklarını nasıl yetiştirirse çocuk öyle büyümez mi ?
    Hocam her ne kadar beni dinlemeyecek olsanız'da dikkat etseniz iyi olur , sonra başınızı taşlara vurursunuz.

    Tek bir köpeğin hareketinden o tür için genelleme yapamazsınız.
    1 Yıl yada 5 yıl sonra köpeğin tersine gelip elinde kalmayacağınızın garantisi yok.

    İnsan ile hayvanı bir tutmak mantık işi değildir. Bu mantığıa göre aslanı ayıyı yılanı akrebi yetiştirip teorini test edebilirsin.

    Golden cinsi için 5000 köpekte 1 saldırı vakası varsa
    Piltbull cinsi için 5000 köpekte 500 saldırı vakası var , gibi gibi
    Elbette bunda yetiştirmenin payıda vardır fakat tek etken o değil .

    Yani orantısal olarak bakmak gerekiyor.
    Direk her pitbull insan görünce üstüne atlamıyor zaten.
  • 26-08-2023, 16:55:16
    #43
    Adamın teki aslanı evcilleştirmiş alsın eline gezdirsin, nede olsa önemli olan yetiştirme şekli dimi
  • 26-08-2023, 17:00:19
    #44
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 can daha gitti bugün. Bunu niye yaşıyor bu millet , başıboş itçi dernekler dilenip para toplasınlar diye ! Yolun ortasında it besliyorlar alın size serseri mayın .


    hocam ben deprem bölgesinde yaşıyorum. İT diyip aşağıladığın hayvanların gün geliyor bir havlamasına ömrünü verirsin. arama kurtarmada kullanılan insan bulayım derken göçük altında kalan. patileri parçalanan kaçtane köpek var biliyor musun ? ben kendi gözlerimle gördüm gözü yaşlı annenin bir umut köpek bi koku alırda havlar diye nefes almadan köpeği gözüyle takip ettiğini. allah kimseye böyle bir duruma düşürmesin. benim köpeğimin arkadaşı vardı lucky diye arama kurtarmada çalışıyordu o hayvanın piskolojisi bozuldu depremde arama kurtarma çalışmalarından sonra.

    her canlının yaşama hakkı olduğunu unutmayalım.


    bu arada bu köpeklerden daha zararlı yakşalık 10 milyon mülteci var bu ülkede.
  • 26-08-2023, 18:02:44
    #45
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben deprem bölgesinde yaşıyorum. İT diyip aşağıladığın hayvanların gün geliyor bir havlamasına ömrünü verirsin. arama kurtarmada kullanılan insan bulayım derken göçük altında kalan. patileri parçalanan kaçtane köpek var biliyor musun ? ben kendi gözlerimle gördüm gözü yaşlı annenin bir umut köpek bi koku alırda havlar diye nefes almadan köpeği gözüyle takip ettiğini. allah kimseye böyle bir duruma düşürmesin. benim köpeğimin arkadaşı vardı lucky diye arama kurtarmada çalışıyordu o hayvanın piskolojisi bozuldu depremde arama kurtarma çalışmalarından sonra.

    her canlının yaşama hakkı olduğunu unutmayalım.


    bu arada bu köpeklerden daha zararlı yakşalık 10 milyon mülteci var bu ülkede.
    Öncelikle geçmiş olsun. Allah yardımcınız olsun.


    Sahiplilere köpek diyorum başıboş olanlara it.
    Kurtarma köpekleri özel seçilmiş eğitilmiş köpeklerdir. Başıboş itlerle bir değildir. Aynı bölgede başıboş itlerin naaşlara saldırdığı haberlerini de gördük. Bu yüzden aileler başlarında nöbet tutuyordu.

    Başıboş itler adam öldürür , başıboşun kimseye faydası yoktur.

    Bakın bu it sahipli olsa da başıboştur. Onun saldırmasıni engelleyecek hiç bir önlemi yok. Siz bu adamın bacağını gördünüz mü?



    https://twitter.com/anadoluajansi/st...308970317?s=20


    Bu da karayollarında kazaya sebep olan başıboş itlerin eseri(!)


    Her canlının yaşama hakkı belli ölçüde vardır.insana zarar verecek boyuta gelirse sonlandırılır.
    Yazın ilaçlattığınız sinekler, böcekler ...
    Kesip etini yediğiniz hayvanlar...

    (İstisna(!) başıboş itlere yal yapmak için kesilen,dana,kuzu, balık, tavuk can değildir(!) )






    Mülteci konusunda da yukarda örnek verdim.Konuyu başka bir olaya çekmeye çalışmanız buna benziyor ne yazık ki:
    KBB doktoruna gidiyorsunuz doktor size önce ayaklarınızda sorun var ortopedide onu tedavi ettirmeden sakın bana gelmeyin mi diyor🤔