Benim golden cinsi köpeğim var. En güzel oyun arkadaşı bir pit bu ll. Benim oğlum 2 yaşında. Diğer kopek 1.5 yaşında. Oyun amaçlı ısırarak oynamayı seviyor pit Bull kardeşimiz.
Evo(Benim oglum) sinirlendiği zaman alıyor altına boğazını sıkıyor ve yapma diyor. Şimdi bu köpeğin doğasında saldırganlık olsa normal şartlarda Benim oğlumu parçalaması lazım. Ama benim oğlum öyle tepki verince ağlıyor bırak beni diyor.
Yani demem o ki ağacı yamuk ekersen yamuk buyur.
Bu bizler için de böyle değil mi ? Ebeveynler çocuklarını nasıl yetiştirirse çocuk öyle büyümez mi ?