JaimeLannister adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaşlı adam PITBULL tarafından parçalandı.
45
●2.504
- 25-08-2023, 19:02:48Doğası bu derken ? 2 Yaşında pitbull dediğiniz evladımız var. Nasıl eğitirsen öyle büyürler.
- 25-08-2023, 19:02:55Doğası öyle falan değil hocam hiç bir köpeğin doğasında yok bu. Sokak köpeği de değil yetiştirilmiş bir köpek. Ankara'da sincan sanayiye şaşmaz sanayiye gidin pitbull dolu hayvan kendini sevdirmek için şekilden şekile giriyor. Bence ondan önce sokaklarda gezen bağımlı, yoğun alkolik, t*acizci, önüne geçen her kıza yiyecekmiş gibi bakan, kesici alet taşıyan cahil tipler topanmalı Dünya o zaman düzene girer işte.JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2023, 19:03:17pitbullar çok sıkıntı olası bir durumda sahibinin komutlarını bile dinlemiyorlar bırak dinlemeyi kontrol bile edemiyorlar ama bazı kesim de var aynı yatakta çocuk gibi uyuyorlar ya gerçekten büyütmeyle ilgili bir durum yada farklı bir şey var ama genel olarak pitpull cins köpekler çok tehlikeli kitlendiğinde vazgeçmesi çok zor oluyor
- 25-08-2023, 19:11:38bu cins köpekler normal bir şekilde bakıldığında bu kadar saldırgan olmuyor en azından ilk gördüğüne tehlike sezmezse saldırmıyor , karanlık ortamda aç bırakılıp hayvanı hırçınlaştırılıyor daha iyi kavga etsin diye yani kavga etmesi için öldürmek için eğitiliyor ve dışarıda birisini parçalaması an meselesi haline geliyor sahibine en ağır eza uygulanır inşallah
- 25-08-2023, 19:16:38Ekonomi, adalet, özgürlükler, haklar, hürriyetler, üretim, sanayi, gibi yüzlerce konuda avrupa Avrupa diyoruz. Örnek alıyoruz ama şu köpekler konusunda ne hikmetse herkes Avrupayı görmezden geliyor. Kesinlikle başı boş sahipsiz köpeklere Avrupanın uyguladıgı sistem ülkemizde de uygulanmalıdır. Bu doğanın gerekliliği kanunu güçlü olan kazanır. salak salak insanların özgürlüğünü kısıtlayan bu saçmalık sona ermeli. Çok seven evine bahçesine alıp bakar. Hepimiz artık apartmanlarda yaşıyoruz. Köpeklerin rolü bitti. hayvancılık avcılık dönemleri sona erdi. Çadırda yaşamıyoruz
- 25-08-2023, 19:18:30Arkadaşlar bu cinse ayıp ediyorsunuz bazı cani ş*rfsizler yüzünden bu hayvanları kötü zannediyorsunuz. Bakın aşağıdaki benim köpeğim ve öleli 1 yıl oldu. İlk olarak dağın başında bulduğumda 16 kiloydu yürüyemiyordu bile. Dövüştürülmekten demirle dövülmekten heryeri yara bere içindeydi. O kadar dövüştürülmesine rağmen benimle yaşadığı 3 yıl boyunca hiçbir canlıya zarar vermedi. Cins farketmeksizin tüm hayvanlar saldırgan olabilir bu o hayvanın nasıl yetiştirildiğine bağlıdır lütfen bu her zaman aklınızda bulunsun.


