canice yetiştirip değil bu köpeklerin doğası bu zaten güzelleme yapmaya gerek yok başı boş tüm köpeklerin toplanması gerek sokaktan
Doğası öyle falan değil hocam hiç bir köpeğin doğasında yok bu. Sokak köpeği de değil yetiştirilmiş bir köpek. Ankara'da sincan sanayiye şaşmaz sanayiye gidin pitbull dolu hayvan kendini sevdirmek için şekilden şekile giriyor. Bence ondan önce sokaklarda gezen bağımlı, yoğun alkolik, t*acizci, önüne geçen her kıza yiyecekmiş gibi bakan, kesici alet taşıyan cahil tipler topanmalı Dünya o zaman düzene girer işte.