Arkadaşlar bu cinse ayıp ediyorsunuz bazı cani ş*rfsizler yüzünden bu hayvanları kötü zannediyorsunuz. Bakın aşağıdaki benim köpeğim ve öleli 1 yıl oldu. İlk olarak dağın başında bulduğumda 16 kiloydu yürüyemiyordu bile. Dövüştürülmekten demirle dövülmekten heryeri yara bere içindeydi. O kadar dövüştürülmesine rağmen benimle yaşadığı 3 yıl boyunca hiçbir canlıya zarar vermedi. Cins farketmeksizin tüm hayvanlar saldırgan olabilir bu o hayvanın nasıl yetiştirildiğine bağlıdır lütfen bu her zaman aklınızda bulunsun.