• 25-08-2023, 21:07:36
    #28
    JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canice yetiştirip değil bu köpeklerin doğası bu zaten güzelleme yapmaya gerek yok başı boş tüm köpeklerin toplanması gerek sokaktan
    Sahipli bir köpeğin yaptığı saldırıdan yola çıkıp sokaktaki canlara sallamak kolay değil mi?
    Hiç bir belediye sokakta pitbull bırakmıyor merak etme.
    O köpek bir insana ait ve o insan tarafından saldırgan yetiştirilip başı boş bırakıldığı için yaşanmıştır o olay.
    Siz o köpeği yetiştiren adamları toplalatamadığınız sürece sokaktaki köpeklerden daha büyük problemler yaşamaya devam edersiniz.

    Memlekette 10 milyondan fazla ne olduğu belli olmayan yabancı var kimsenin sesi çıkmıyor.
    Bu topraklarda doğmuş binlerce yıldır bu topraklarda üremiş köpekleri katledelim diyenler hiç susmuyor.
    Bu ülkenin sokaktaki hayvanlara bakacak parası yeri kapasitesi yok.
    Bu iş ya kısırlaştırmayla çözülür ya katliamla.
    Toplatılsın diyenler de bizim gözümüzün önünde yapmayın da ne yaparsanız yapın diyenlerdir.
  • 25-08-2023, 21:12:04
    #29
    Kurumsal PLUS
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahipli bir köpeğin yaptığı saldırıdan yola çıkıp sokaktaki canlara sallamak kolay değil mi?
    Hiç bir belediye sokakta pitbull bırakmıyor merak etme.
    O köpek bir insana ait ve o insan tarafından saldırgan yetiştirilip başı boş bırakıldığı için yaşanmıştır o olay.
    Siz o köpeği yetiştiren adamları toplalatamadığınız sürece sokaktaki köpeklerden daha büyük problemler yaşamaya devam edersiniz.

    Memlekette 10 milyondan fazla ne olduğu belli olmayan yabancı var kimsenin sesi çıkmıyor.
    Bu topraklarda doğmuş binlerce yıldır bu topraklarda üremiş köpekleri katledelim diyenler hiç susmuyor.
    Bu ülkenin sokaktaki hayvanlara bakacak parası yeri kapasitesi yok.
    Bu iş ya kısırlaştırmayla çözülür ya katliamla.
    Toplatılsın diyenler de bizim gözümüzün önünde yapmayın da ne yaparsanız yapın diyenlerdir.
    hocam allah aşkına boşa duyar kasmayın vereyim mi beğeninizi mutlu olacak mısınız ? hiçbir belediye sokakta köpek pitbull falan bırakmıyorsa haberlerde ki onca köpek saldırısı nasıl oluyor köpek kılığına giren insanlar mı şu yorumu gerçekten neye dayanarak yapıyorsunuz merak ediyorum yazmayayım yazmayayım diyorum ama şu yaptığınız cahilce yorumlar insanlı çileden çıkarıyor yok diyorlar ki bu köpeği nasıl büyütürsen öyle olur falan filan geçin bu ayakları kaç tane haber gördük kendi sahibini parçalayan yiyen. Memlekette ki yabancılar ne alaka gönül ister onlarda gitsin köpeklerle olayı ne hocam kafan mı güzel senin
  • 25-08-2023, 21:23:13
    #30
    JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam allah aşkına boşa duyar kasmayın vereyim mi beğeninizi mutlu olacak mısınız ? hiçbir belediye sokakta köpek pitbull falan bırakmıyorsa haberlerde ki onca köpek saldırısı nasıl oluyor köpek kılığına giren insanlar mı şu yorumu gerçekten neye dayanarak yapıyorsunuz merak ediyorum yazmayayım yazmayayım diyorum ama şu yaptığınız cahilce yorumlar insanlı çileden çıkarıyor yok diyorlar ki bu köpeği nasıl büyütürsen öyle olur falan filan geçin bu ayakları kaç tane haber gördük kendi sahibini parçalayan yiyen. Memlekette ki yabancılar ne alaka gönül ister onlarda gitsin köpeklerle olayı ne hocam kafan mı güzel senin
    Önce adam gibi konuş.
    Kafan güzel mi falan ne demek?
    Aslker arkadaşım mısın sen benim?
    Ergen gibi tartışma yapacaksan ergenlerin takıldığı yerlerde takıl.
    100 milyonluk ülke burası
    Her gün kaçak yabancıların bıçakladığı kaç tane adam var.
    Her gün dikkatsiz sürücülerin ezdiği kaç yaya oluyor.
    Her gün iş güvenliği almayan patronların kaç işçisi yaralanıyor ölüyor.
    Depremde kaç kişi öldü denetlenmeyen, malzemeden çalınana yapılar yüzünden.
    Bu ülke insanına bu ülke çocuklarına en büyük tehlike yaratan bu ülkedeki 2 ayaklı hayvanlardır 4 ayaklılar değil.

    Asıl kafası güzel olan adamlar bu ülkedeki gerçek tehlikelere ses çıkaracak cesareti olmayıp tüm nefretini 4 ayaklılara kusan vicdansız adamlardır.
  • 25-08-2023, 21:24:19
    #31
    Kurumsal PLUS
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce adam gibi konuş.
    Kafan güzel mi falan ne demek?
    Aslker arkadaşım mısın sen benim?
    Ergen gibi tartışma yapacaksan ergenlerin takıldığı yerlerde takıl.
    100 milyonluk ülke burası
    Her gün kaçak yabancıların bıçakladığı kaç tane adam var.
    Her gün dikkatsiz sürücülerin ezdiği kaç yaya oluyor.
    Her gün iş güvenliği almayan patronların kaç işçisi yaralanıyor ölüyor.
    Depremde kaç kişi öldü denetlenmeyen, malzemeden çalınana yapılar yüzünden.
    Bu ülke insanına bu ülke çocuklarına en büyük tehlike yaratan bu ülkedeki 2 ayaklı hayvanlardır 4 ayaklılar değil.

    Asıl kafası güzel olan adamlar bu ülkedeki gerçek tehlikelere ses çıkaracak cesareti olmayıp tüm nefretini 4 ayaklılara kusan vicdansız adamlardır.
    https://tr.wikipedia.org/wiki/Duyar_kasma
  • 25-08-2023, 21:34:22
    #32
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla yıldık bu duyarlardan. Bu cins bir köpeği besleyip sokağa salan kişinin zaten psikolojisi yerinde değildir. Adam akıllı köpek beslemek isteyen gider golden alır, k9 alır, doberman alır. Ama bu tarz ırklar her ne kadar eğitilse de bir süre sonra saldırganlaşabiliyor, doğalarında var.
    valla inanır mısınız bende bu cehaletten bıktım bu köpek hakkında 1 araştırmaya bakmamış 1 makalesini okumamış, hayatında pitbull cinsine 10 metreden fazla yaklaşmamış insanlar doğasında var diye yorum yapıyor işte.
  • 25-08-2023, 22:35:41
    #33
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce adam gibi konuş.
    Kafan güzel mi falan ne demek?
    Aslker arkadaşım mısın sen benim?
    Ergen gibi tartışma yapacaksan ergenlerin takıldığı yerlerde takıl.
    100 milyonluk ülke burası
    Her gün kaçak yabancıların bıçakladığı kaç tane adam var.
    Her gün dikkatsiz sürücülerin ezdiği kaç yaya oluyor.
    Her gün iş güvenliği almayan patronların kaç işçisi yaralanıyor ölüyor.
    Depremde kaç kişi öldü denetlenmeyen, malzemeden çalınana yapılar yüzünden.
    Bu ülke insanına bu ülke çocuklarına en büyük tehlike yaratan bu ülkedeki 2 ayaklı hayvanlardır 4 ayaklılar değil.

    Asıl kafası güzel olan adamlar bu ülkedeki gerçek tehlikelere ses çıkaracak cesareti olmayıp tüm nefretini 4 ayaklılara kusan vicdansız adamlardır.
    Daha kendi dilini kullanmasını öğrenememiş birisine, eğitim ile ilgili bilgi aktarmaya çalıştığının farkında mısın?
  • 26-08-2023, 00:02:28
    #34
    Üyeliği durduruldu





    Sorunun “PİTBULL” olduğunu sanacak yılları geçtik sanli,cehaletin lüzmu yok.

    Bu benim ********,ufak çocuklarla oynamak için bile ağlar.

    Ancak ne kadar bu hayvanları vahşi yetiştiren,kendi egosunu tatmin etmek için silah olarak kullanan kim varsa ona lanet olsun.
  • 26-08-2023, 09:56:51
    #35
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce adam gibi konuş.
    Kafan güzel mi falan ne demek?
    Aslker arkadaşım mısın sen benim?
    Ergen gibi tartışma yapacaksan ergenlerin takıldığı yerlerde takıl.
    100 milyonluk ülke burası
    Her gün kaçak yabancıların bıçakladığı kaç tane adam var.
    Her gün dikkatsiz sürücülerin ezdiği kaç yaya oluyor.
    Her gün iş güvenliği almayan patronların kaç işçisi yaralanıyor ölüyor.
    Depremde kaç kişi öldü denetlenmeyen, malzemeden çalınana yapılar yüzünden.
    Bu ülke insanına bu ülke çocuklarına en büyük tehlike yaratan bu ülkedeki 2 ayaklı hayvanlardır 4 ayaklılar değil.

    Asıl kafası güzel olan adamlar bu ülkedeki gerçek tehlikelere ses çıkaracak cesareti olmayıp tüm nefretini 4 ayaklılara kusan vicdansız adamlardır.
    Kulak burun boğaz doktoruna gidince senin ayaklarında sorun var önce ortopediye git tedavi ol sonra bana gel mi diyor. Verdiğiniz örnek de bu gibi. Barınaklardan pitbullları bile kaçırıyor başıboş itçiler.
    Buyrun başkentin göbeğinde bir pitbull sahipli bir köpeği parçalıyor.



    https://twitter.com/Haber7/status/16...961226700?s=20



    Bu çocuk senin evladın olsa ne yaparsın. Her yıl en az 300 bin kişi kuduz aşısı olmak zorunda kalıyor. Bunun %90 ı başıboş itlerden kaynaklı.
    Bu iki haber dünden. Bu çocuklar bu eziyeti çekmek zorunda mı birilerinin başıboş it sevdası yüzünden!



    https://twitter.com/GuvenliSokaklar/...838945246?s=20




    Bu da dünden başka bir olay. Ne insanlara ne diğer hayvanlara zerre faydası olmayan Başıboş itler toplatılmalı. Siz de söylüyorsunuz bunları koyacak yer ve para yok diye. Çünkü siz de biliyorsunuz sayılarının ne kadar yüksek olduğunu. Ne yapacağız insanları öldürmelerine göz mü yumacağız! Bir de şu kısırlaştırma saçmalığının bir işe yaramadığını anlayın artık. O yöntem 10 milyonu geçmiş Başıboş it nüfusu olan bir ülkede ise yaramaz. 100 değil 1000 değil.

    1 milyon nüfuslu bir ilçe belediyesi yıllık 1200 kısırlaştırma hedefi koymuş ,1389 tane kısırlaştırmış. O ilçede en az 50-60 bin başıboş köpek var . Hadi hedefini 10 kat arttırıp 12000 yapsın yetiyor mu?
    Kaldı ki kısır hayvanın dişleri sökülmüyor dışarda saldırmaya devam ediyor. Geri kalan kısırlaştırılamayan da bu şekilde zaten kısır hayvan sayısından fazla eniği 1 senede tekrar sokaklara salıyor.




    https://twitter.com/haberbbd/status/...355490581?s=20
  • 26-08-2023, 10:00:34
    #36
    BOA Dijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle





    Sorunun “PİTBULL” olduğunu sanacak yılları geçtik sanli,cehaletin lüzmu yok.

    Bu benim ********,ufak çocuklarla oynamak için bile ağlar.

    Ancak ne kadar bu hayvanları vahşi yetiştiren,kendi egosunu tatmin etmek için silah olarak kullanan kim varsa ona lanet olsun.
    Alakası yok hocam yetiştirmeyle falan alın bu da yurtdışından kendi sahibini parçalıyor. Hadi Türkiye'de maganda tipliler şiddet uyguluyor diyelim. Sahibi bu kadın da mı şiddet uygulamış



    https://twitter.com/FethiAslan1453/s...14914229100892