JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
canice yetiştirip değil bu köpeklerin doğası bu zaten güzelleme yapmaya gerek yok başı boş tüm köpeklerin toplanması gerek sokaktan
Sahipli bir köpeğin yaptığı saldırıdan yola çıkıp sokaktaki canlara sallamak kolay değil mi?
Hiç bir belediye sokakta pitbull bırakmıyor merak etme.
O köpek bir insana ait ve o insan tarafından saldırgan yetiştirilip başı boş bırakıldığı için yaşanmıştır o olay.
Siz o köpeği yetiştiren adamları toplalatamadığınız sürece sokaktaki köpeklerden daha büyük problemler yaşamaya devam edersiniz.

Memlekette 10 milyondan fazla ne olduğu belli olmayan yabancı var kimsenin sesi çıkmıyor.
Bu topraklarda doğmuş binlerce yıldır bu topraklarda üremiş köpekleri katledelim diyenler hiç susmuyor.
Bu ülkenin sokaktaki hayvanlara bakacak parası yeri kapasitesi yok.
Bu iş ya kısırlaştırmayla çözülür ya katliamla.
Toplatılsın diyenler de bizim gözümüzün önünde yapmayın da ne yaparsanız yapın diyenlerdir.