Sahipli bir köpeğin yaptığı saldırıdan yola çıkıp sokaktaki canlara sallamak kolay değil mi?
Hiç bir belediye sokakta pitbull bırakmıyor merak etme.
O köpek bir insana ait ve o insan tarafından saldırgan yetiştirilip başı boş bırakıldığı için yaşanmıştır o olay.
Siz o köpeği yetiştiren adamları toplalatamadığınız sürece sokaktaki köpeklerden daha büyük problemler yaşamaya devam edersiniz.
Memlekette 10 milyondan fazla ne olduğu belli olmayan yabancı var kimsenin sesi çıkmıyor.
Bu topraklarda doğmuş binlerce yıldır bu topraklarda üremiş köpekleri katledelim diyenler hiç susmuyor.
Bu ülkenin sokaktaki hayvanlara bakacak parası yeri kapasitesi yok.
Bu iş ya kısırlaştırmayla çözülür ya katliamla.
Toplatılsın diyenler de bizim gözümüzün önünde yapmayın da ne yaparsanız yapın diyenlerdir.
hocam allah aşkına boşa duyar kasmayın vereyim mi beğeninizi mutlu olacak mısınız ? hiçbir belediye sokakta köpek pitbull falan bırakmıyorsa haberlerde ki onca köpek saldırısı nasıl oluyor köpek kılığına giren insanlar mı şu yorumu gerçekten neye dayanarak yapıyorsunuz merak ediyorum yazmayayım yazmayayım diyorum ama şu yaptığınız cahilce yorumlar insanlı çileden çıkarıyor yok diyorlar ki bu köpeği nasıl büyütürsen öyle olur falan filan geçin bu ayakları kaç tane haber gördük kendi sahibini parçalayan yiyen. Memlekette ki yabancılar ne alaka gönül ister onlarda gitsin köpeklerle olayı ne hocam kafan mı güzel senin