osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 can daha gitti bugün. Bunu niye yaşıyor bu millet , başıboş itçi dernekler dilenip para toplasınlar diye ! Yolun ortasında it besliyorlar alın size serseri mayın .


hocam ben deprem bölgesinde yaşıyorum. İT diyip aşağıladığın hayvanların gün geliyor bir havlamasına ömrünü verirsin. arama kurtarmada kullanılan insan bulayım derken göçük altında kalan. patileri parçalanan kaçtane köpek var biliyor musun ? ben kendi gözlerimle gördüm gözü yaşlı annenin bir umut köpek bi koku alırda havlar diye nefes almadan köpeği gözüyle takip ettiğini. allah kimseye böyle bir duruma düşürmesin. benim köpeğimin arkadaşı vardı lucky diye arama kurtarmada çalışıyordu o hayvanın piskolojisi bozuldu depremde arama kurtarma çalışmalarından sonra.

her canlının yaşama hakkı olduğunu unutmayalım.


bu arada bu köpeklerden daha zararlı yakşalık 10 milyon mülteci var bu ülkede.