• 18-08-2023, 06:28:57
    #10
    R10 benim için hep hizmet alınan bir yer olmuştur. Hemen her ihtiyaç karşılanabiliyor, bu kısmı mükemmel.
    Ama tezgahın üretim tarafına geçeceğimi sanmıyorum.
    100 Lira'ya logo yapılıyor bu forumda 🥺
  • 18-08-2023, 06:31:19
    #11
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 benim için hep hizmet alınan bir yer olmuştur. Hemen her ihtiyaç karşılanabiliyor, bu kısmı mükemmel.
    Ama tezgahın üretim tarafına geçeceğimi sanmıyorum.
    100 Lira'ya logo yapılıyor bu forumda 🥺
    100 liraya logo yapılıyor fakat hizmet sonra aşağıdaki linkteki gibi çıkıyor hocam.Kalite hiç bir zaman tesadüf değildir.

    https://www.r10.net/off-topic/378095...o-sikayet.html
    • atrkylmz
    atrkylmz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-08-2023, 06:35:29
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 liraya logo yapılıyor fakat hizmet sonra aşağıdaki linkteki gibi çıkıyor hocam.Kalite hiç bir zaman tesadüf değildir.

    https://www.r10.net/off-topic/378095...o-sikayet.html
    Dunkü konu, biliyorum zaten bu konuya istinaden yazmıştım. Neticede birileri bu fiyatı verirken birileri de bu fiyata iş teslim ediyor ve ekosistemin bu şekilde çalışmasına iki tarafta katkı sağlıyor. Sonra taraflar şikayet konusu açıyor. Açsın. Münferit bir konu olduğu düşünülerek aynen devam ediliyor. Yarın başka birisi başka birine bu rakama çalışmaya devam ediyor.
  • 18-08-2023, 06:38:26
    #13
    fiyatları arttırıyorum halen de talep var
  • 18-08-2023, 06:41:11
    #14
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dunkü konu, biliyorum zaten bu konuya istinaden yazmıştım. Neticede birileri bu fiyatı verirken birileri de bu fiyata iş teslim ediyor ve ekosistemin bu şekilde çalışmasına iki tarafta katkı sağlıyor. Sonra taraflar şikayet konusu açıyor. Açsın. Münferit bir konu olduğu düşünülerek aynen devam ediliyor. Yarın başka birisi başka birine bu rakama çalışmaya devam ediyor.
    Size katılıyorum hocam.Benim şahsi fikrim logoyu hazırlayandan çok logo siparişi veren. 85 tllik logodan bu çıkıyor. r10 da zaten logo çalışmaları 500 tl taban fiyatlı. Dışarıda inanın bu rakamların kat ve kat pahallısı.
    • atrkylmz
    atrkylmz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-08-2023, 06:46:11
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü para yok kimsede hocam
    Hocam her imza ile nickini gördüğümde tebessüm geliyor.
  • 18-08-2023, 06:49:37
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size katılıyorum hocam.Benim şahsi fikrim logoyu hazırlayandan çok logo siparişi veren. 85 tllik logodan bu çıkıyor. r10 da zaten logo çalışmaları 500 tl taban fiyatlı. Dışarıda inanın bu rakamların kat ve kat pahallısı.
    Aynı fikirdeyim. 500 Lira da para değil iş ehli biri için. Ben 2015'te kurumsal kimliği eşe dosta 2K'ya yapıyordum😭
  • 18-08-2023, 07:03:46
    #17
    Türkiye'de iş yapmayın, hele forumda nadiren ticaret yapın genelde bilgi için girin kullanın. Ben forumda 50tl'ye satamadığım ürünü Etsy'de 250tl'den satabiliyorum, çünkü burası en iyi hizmeti mümkünse bedava hadi değilsede 3 kuruşa alma yeri oldu çünkü ölücü çok, sizin normalde 500 liraya yapacağınız bir işi birisi ben 100 liraya yaparım diyor tabi sonra bütün arkadaşları şikayetim var bölümünde pistte oynarken görüyoruz
    • grsy
    • ssmedyadanısmanlık
    • obas
    grsy, ssmedyadanısmanlık ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 18-08-2023, 07:35:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ucuz etin yahnisi yavan olur. Örneğin yorum hizmetlerinde kaliteli hizmet veriyoruz Biz 30 tl'den yapıyoruz diğer arkadaşımız 10 TL'den yapiyor benim yüz yorum satarak kazandığım 3.000 lirayı arkadaşımız 300 yorum atmasi lazım ee ucuz maliyetli olunca hizmet de kötü oluyor ya mail adresinden yorum sağlıyor siliniyor ya gorev sitesinde kullaniciya 60 kuruş veriyor, yorum yapacak üye bulamıyor ya da kullanıcının parasını vermiyor kullanıcı haritalara sonradan "site paramı vermedi yorumlar sahte" diye yorum atıyorlar. Ve bu arkadaşımız o 3.000 TL için en az 4-5 tane müşteri ile uğraşıyor ayrı ayrı 4-5 tane stres zaten hizmet iyi olmayınca problem yaşıyor. Tek müşteri olsa bile 100 yorumla 300 yorumun arasında dağlar kadar fark var emek konusunda. Ama ben de kullanicima 15 lira ödüyorum yorum basi. Müşteri memnun yorum atan kullanıcımız memnun Biz memnun yaptığın işi ayakları altına almaya hiç gerek yok.