Hocam ucuz etin yahnisi yavan olur. Örneğin yorum hizmetlerinde kaliteli hizmet veriyoruz Biz 30 tl'den yapıyoruz diğer arkadaşımız 10 TL'den yapiyor benim yüz yorum satarak kazandığım 3.000 lirayı arkadaşımız 300 yorum atmasi lazım ee ucuz maliyetli olunca hizmet de kötü oluyor ya mail adresinden yorum sağlıyor siliniyor ya gorev sitesinde kullaniciya 60 kuruş veriyor, yorum yapacak üye bulamıyor ya da kullanıcının parasını vermiyor kullanıcı haritalara sonradan "site paramı vermedi yorumlar sahte" diye yorum atıyorlar. Ve bu arkadaşımız o 3.000 TL için en az 4-5 tane müşteri ile uğraşıyor ayrı ayrı 4-5 tane stres zaten hizmet iyi olmayınca problem yaşıyor. Tek müşteri olsa bile 100 yorumla 300 yorumun arasında dağlar kadar fark var emek konusunda. Ama ben de kullanicima 15 lira ödüyorum yorum basi. Müşteri memnun yorum atan kullanıcımız memnun Biz memnun yaptığın işi ayakları altına almaya hiç gerek yok.