Konu
r10 da fiyatlar neden artmıyor
18-08-2023, 06:28:57
#10
atrkylmz
R10 benim için hep hizmet alınan bir yer olmuştur. Hemen her ihtiyaç karşılanabiliyor, bu kısmı mükemmel.
Ama tezgahın üretim tarafına geçeceğimi sanmıyorum.
100 Lira'ya logo yapılıyor bu forumda 🥺