R10 benim için hep hizmet alınan bir yer olmuştur. Hemen her ihtiyaç karşılanabiliyor, bu kısmı mükemmel.
Ama tezgahın üretim tarafına geçeceğimi sanmıyorum.
100 Lira'ya logo yapılıyor bu forumda 🥺