Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size katılıyorum hocam.Benim şahsi fikrim logoyu hazırlayandan çok logo siparişi veren. 85 tllik logodan bu çıkıyor. r10 da zaten logo çalışmaları 500 tl taban fiyatlı. Dışarıda inanın bu rakamların kat ve kat pahallısı.
Aynı fikirdeyim. 500 Lira da para değil iş ehli biri için. Ben 2015'te kurumsal kimliği eşe dosta 2K'ya yapıyordum😭