atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 benim için hep hizmet alınan bir yer olmuştur. Hemen her ihtiyaç karşılanabiliyor, bu kısmı mükemmel.
Ama tezgahın üretim tarafına geçeceğimi sanmıyorum.
100 Lira'ya logo yapılıyor bu forumda 🥺
100 liraya logo yapılıyor fakat hizmet sonra aşağıdaki linkteki gibi çıkıyor hocam.Kalite hiç bir zaman tesadüf değildir.

https://www.r10.net/off-topic/378095...o-sikayet.html