Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 liraya logo yapılıyor fakat hizmet sonra aşağıdaki linkteki gibi çıkıyor hocam.Kalite hiç bir zaman tesadüf değildir.

https://www.r10.net/off-topic/378095...o-sikayet.html
Dunkü konu, biliyorum zaten bu konuya istinaden yazmıştım. Neticede birileri bu fiyatı verirken birileri de bu fiyata iş teslim ediyor ve ekosistemin bu şekilde çalışmasına iki tarafta katkı sağlıyor. Sonra taraflar şikayet konusu açıyor. Açsın. Münferit bir konu olduğu düşünülerek aynen devam ediliyor. Yarın başka birisi başka birine bu rakama çalışmaya devam ediyor.