Türkiye'de iş yapmayın, hele forumda nadiren ticaret yapın genelde bilgi için girin kullanın. Ben forumda 50tl'ye satamadığım ürünü Etsy'de 250tl'den satabiliyorum, çünkü burası en iyi hizmeti mümkünse bedava hadi değilsede 3 kuruşa alma yeri oldu çünkü ölücü çok, sizin normalde 500 liraya yapacağınız bir işi birisi ben 100 liraya yaparım diyor tabi sonra bütün arkadaşları şikayetim var bölümünde pistte oynarken görüyoruz