Dunkü konu, biliyorum zaten bu konuya istinaden yazmıştım. Neticede birileri bu fiyatı verirken birileri de bu fiyata iş teslim ediyor ve ekosistemin bu şekilde çalışmasına iki tarafta katkı sağlıyor. Sonra taraflar şikayet konusu açıyor. Açsın. Münferit bir konu olduğu düşünülerek aynen devam ediliyor. Yarın başka birisi başka birine bu rakama çalışmaya devam ediyor.
Size katılıyorum hocam.Benim şahsi fikrim logoyu hazırlayandan çok logo siparişi veren. 85 tllik logodan bu çıkıyor. r10 da zaten logo çalışmaları 500 tl taban fiyatlı. Dışarıda inanın bu rakamların kat ve kat pahallısı.