ZINKKK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurt Dışı Telefon Harcıyla İlgili
21
●420
- 01-08-2023, 21:24:28anlamamakta ısrar ediyorsunuz, tekrar ve büyük harflerle yazıyorum.hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SİSTEM YANLIŞ UYGULAMA DOĞRU
Telefon kaydı diye birşey olması yanlış (sistem) ama arkadaşın yapmaya çalıştığına karşı uygulanan doğru. - 01-08-2023, 21:31:31Ben sadece vergiyi ödeyebildim hocam. Ülkeye giriş yapamadığım için kayıt yapmadım. Vergiyi önden ödeyeyim, girince kayıt yaparım dedim olmadı.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2023, 21:33:00imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmei leri girmedinizmi? Sisteme - 01-08-2023, 21:33:08Ben 15 günlüğüne çıktım. Dönüşüme bir hafta kala bu uygulamayı anında çıkartıp uyguladılar. Arkadaş ve bende diyoruz ki madem öyle zaman tanısalardı. Arkadaş harcını ödemiş, buna bir süre belirlenebilirdi. Bir yönetmelik çıkartıp anında uygulamak size normal geliyorsa diyecek bir şeyim yok.ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2023, 21:40:27Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBen sadece gümrükte vergisini ödedim. Yılbaşına dek 2 simle kullanacağım. Yılbaşında sıfırlanıyormuş, 8 ay da öyle kullanırım. Seneye bakarız artık durumlara.imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2023, 21:40:51Vergiyi öderken IMEI numarası soruyor, girip ödedim. Ama kayıt yapamadım.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
