• 01-08-2023, 21:18:53
    #10
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi sistemi savunmuyorum, sistem baştan aşağı yanlış ama uygulama doğru.
    uygulama yanlış. dünyanın hiç bir yerinde böyle bir şey yok. yurtdışında yaşayan tanıdıklarımıza anlattığımızda şaka yaptığımızı sandılar.
  • 01-08-2023, 21:24:28
    #11
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygulama yanlış. dünyanın hiç bir yerinde böyle bir şey yok. yurtdışında yaşayan tanıdıklarımıza anlattığımızda şaka yaptığımızı sandılar.
    anlamamakta ısrar ediyorsunuz, tekrar ve büyük harflerle yazıyorum.

    SİSTEM YANLIŞ UYGULAMA DOĞRU

    Telefon kaydı diye birşey olması yanlış (sistem) ama arkadaşın yapmaya çalıştığına karşı uygulanan doğru.
  • 01-08-2023, 21:30:38
    #12
    Kurumsal PLUS
    Bugün birkaç yerde gördüm 6 bin tl oldugunda kaydı olmayanların kaydı şimdi olmuş imei leri kontrol ettinizmi?
  • 01-08-2023, 21:31:31
    #13
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün birkaç yerde gördüm 6 bin tl oldugunda kaydı olmayanların kaydı şimdi olmuş imei leri kontrol ettinizmi?
    Ben sadece vergiyi ödeyebildim hocam. Ülkeye giriş yapamadığım için kayıt yapmadım. Vergiyi önden ödeyeyim, girince kayıt yaparım dedim olmadı.
  • 01-08-2023, 21:33:00
    #14
    Kurumsal PLUS
    imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sadece vergiyi ödeyebildim hocam. Ülkeye giriş yapamadığım için kayıt yapmadım. Vergiyi önden ödeyeyim, girince kayıt yaparım dedim olmadı.

    İmei leri girmedinizmi? Sisteme
  • 01-08-2023, 21:33:08
    #15
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamamakta ısrar ediyorsunuz, tekrar ve büyük harflerle yazıyorum.

    SİSTEM YANLIŞ UYGULAMA DOĞRU

    Telefon kaydı diye birşey olması yanlış (sistem) ama arkadaşın yapmaya çalıştığına karşı uygulanan doğru.
    Ben 15 günlüğüne çıktım. Dönüşüme bir hafta kala bu uygulamayı anında çıkartıp uyguladılar. Arkadaş ve bende diyoruz ki madem öyle zaman tanısalardı. Arkadaş harcını ödemiş, buna bir süre belirlenebilirdi. Bir yönetmelik çıkartıp anında uygulamak size normal geliyorsa diyecek bir şeyim yok.
  • 01-08-2023, 21:40:20
    #16
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    Bubi tuzaklarıyla dolu bir ülke. Nerden ne çıkacağı belli değil. Her anlamda...
  • 01-08-2023, 21:40:27
    #17
    Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün birkaç yerde gördüm 6 bin tl oldugunda kaydı olmayanların kaydı şimdi olmuş imei leri kontrol ettinizmi?
    imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sadece vergiyi ödeyebildim hocam. Ülkeye giriş yapamadığım için kayıt yapmadım. Vergiyi önden ödeyeyim, girince kayıt yaparım dedim olmadı.
    Ben sadece gümrükte vergisini ödedim. Yılbaşına dek 2 simle kullanacağım. Yılbaşında sıfırlanıyormuş, 8 ay da öyle kullanırım. Seneye bakarız artık durumlara.
  • 01-08-2023, 21:40:51
    #18
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmei leri girmedinizmi? Sisteme
    Vergiyi öderken IMEI numarası soruyor, girip ödedim. Ama kayıt yapamadım.