ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğim gibi sistemi savunmuyorum, sistem baştan aşağı yanlış ama uygulama doğru.
uygulama yanlış. dünyanın hiç bir yerinde böyle bir şey yok. yurtdışında yaşayan tanıdıklarımıza anlattığımızda şaka yaptığımızı sandılar.