Bugün birkaç yerde gördüm 6 bin tl oldugunda kaydı olmayanların kaydı şimdi olmuş imei leri kontrol ettinizmi?
Ben sadece vergiyi ödeyebildim hocam. Ülkeye giriş yapamadığım için kayıt yapmadım. Vergiyi önden ödeyeyim, girince kayıt yaparım dedim olmadı.
Ben sadece gümrükte vergisini ödedim. Yılbaşına dek 2 simle kullanacağım. Yılbaşında sıfırlanıyormuş, 8 ay da öyle kullanırım. Seneye bakarız artık durumlara.