Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün birkaç yerde gördüm 6 bin tl oldugunda kaydı olmayanların kaydı şimdi olmuş imei leri kontrol ettinizmi?
imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sadece vergiyi ödeyebildim hocam. Ülkeye giriş yapamadığım için kayıt yapmadım. Vergiyi önden ödeyeyim, girince kayıt yaparım dedim olmadı.
Ben sadece gümrükte vergisini ödedim. Yılbaşına dek 2 simle kullanacağım. Yılbaşında sıfırlanıyormuş, 8 ay da öyle kullanırım. Seneye bakarız artık durumlara.