ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamamakta ısrar ediyorsunuz, tekrar ve büyük harflerle yazıyorum.

SİSTEM YANLIŞ UYGULAMA DOĞRU

Telefon kaydı diye birşey olması yanlış (sistem) ama arkadaşın yapmaya çalıştığına karşı uygulanan doğru.
Ben 15 günlüğüne çıktım. Dönüşüme bir hafta kala bu uygulamayı anında çıkartıp uyguladılar. Arkadaş ve bende diyoruz ki madem öyle zaman tanısalardı. Arkadaş harcını ödemiş, buna bir süre belirlenebilirdi. Bir yönetmelik çıkartıp anında uygulamak size normal geliyorsa diyecek bir şeyim yok.