imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sadece vergiyi ödeyebildim hocam. Ülkeye giriş yapamadığım için kayıt yapmadım. Vergiyi önden ödeyeyim, girince kayıt yaparım dedim olmadı.

İmei leri girmedinizmi? Sisteme