Ben 15 günlüğüne çıktım. Dönüşüme bir hafta kala bu uygulamayı anında çıkartıp uyguladılar. Arkadaş ve bende diyoruz ki madem öyle zaman tanısalardı. Arkadaş harcını ödemiş, buna bir süre belirlenebilirdi. Bir yönetmelik çıkartıp anında uygulamak size normal geliyorsa diyecek bir şeyim yok.
Bende mağduruyum hemde en hafifi kayıt parası bu mağduriyetlerimin daha neler neler, alıştık diyelim.