uygulama yanlış. dünyanın hiç bir yerinde böyle bir şey yok. yurtdışında yaşayan tanıdıklarımıza anlattığımızda şaka yaptığımızı sandılar.
anlamamakta ısrar ediyorsunuz, tekrar ve büyük harflerle yazıyorum.
SİSTEM YANLIŞ UYGULAMA DOĞRU
Telefon kaydı diye birşey olması yanlış (sistem) ama arkadaşın yapmaya çalıştığına karşı uygulanan doğru.