• 25-07-2023, 23:15:41
    #19
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öneri de bulunur musun özelden YTD değildir
    Hocam bilirsiniz tavsiye suçtur. Şunu tavsiye edebilirim borsa gerçekten aşırı para girişinden dolayı şişiyor. Her giren 10 kişiden 7si sağlam kazanıyor ve haliyle parasını kazanıp o hisseden ayrılıyor. Bu da o hissenin taban yapacak olması demek. (Ki bildiğiniz şeyleri anlatıyorum bence)

    Grafiği zigzaglı olan hisseleri araştırın. Hükümetin araplara satacağı kurumları araştırın. Biri mesela kaç gündür tavanda.

    Malesef yatırım tavsiyesi verilmez. Az önce bi arkadaşa söyledim zaten benim de kucağa bırakabilirler her an ha bir de tcmb faiz toplantısı zamanlarına dikkat edin. faiz fazla artarsa bist düşer
  • 25-07-2023, 23:33:30
    #20
    birikimimi tam altın üzerine yapıyorum 4 senedir. 2 sene önce bi ev yaptım yarısı ile o ev 7 8 kat yaptı kalan altınlarım 3 kat ortalama, pişmalığım keşke kalan kısmıyla da bi arazi alsaydım
  • 26-07-2023, 00:42:21
    #21
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan altın da dolar da mevcut enflasyona gram direnmez. BİST uçuyor. Sebep? Herkesin bunu bilerek BİST e yatırım yapması. Parça parça 210 bin TL kredi çektim 1 ay taksit 3ü de. Doların, altının 9 ayda veremediğini 2 haftada verdi. Dikkatli olmak kaydıyla BİST iyidir bizim gibi enflasyon ülkelerinde. Hisse tavsiyesi olmadığı için yatırım tavsiyesi değildir
    Hocam bugün 100k ile 2 hisse senedi aldım 95k düşmüş para sürekli artan hisseler ben alınca mı düşüşe geçti 😂
  • 26-07-2023, 01:02:54
    #22
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bugün 100k ile 2 hisse senedi aldım 95k düşmüş para sürekli artan hisseler ben alınca mı düşüşe geçti 😂
    Hocam mütiş para giriş çıkışı var. O yüzden hisseler oynak. Şuana kadar fazla kazandırmış hisselerden aldıysanız parayı kazananlar kârlarını alıp çıkıyordur. O yüzden eksilediniz.

    Bir de sanırım bugün fed toplantısı var o yüzden eksilemiş olabilirsiniz.
  • 26-07-2023, 01:04:00
    #23
    30 bin TL için bence kripto.
    100 bın üzeri olsa abd borsası.
    500 bın üzeri olsaydı farklı öneriler olabilirdi.
  • 26-07-2023, 01:08:44
    #24
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mütiş para giriş çıkışı var. O yüzden hisseler oynak. Şuana kadar fazla kazandırmış hisselerden aldıysanız parayı kazananlar kârlarını alıp çıkıyordur. O yüzden eksilediniz.

    Bir de sanırım bugün fed toplantısı var o yüzden eksilemiş olabilirsiniz.
    Aldıklarım bist 100deki hisselerdendi hocam düzenli olarak artıyordu zaten uzun vadeli aldım 3 ay sonra bakarım artık. İlk günden zarara girince tribe girdim açıkcası
  • 26-07-2023, 01:13:46
    #25
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldıklarım bist 100deki hisselerdendi hocam düzenli olarak artıyordu zaten uzun vadeli aldım 3 ay sonra bakarım artık. İlk günden zarara girince tribe girdim açıkcası
    Bist100 özellikle oynaktır zaten Hisseleri bilmediğimden bir şey diyemiyorum ama belirttiğiniz zaman içinde yüksek ihtimalle kâra geçmiş olursunuz.
  • 26-07-2023, 01:19:29
    #26
    Nakit paralar dolar, euro, sterlin farketmez kaybettirir paranız erir. Altın sizi enflasyona karşı korur. Bazı zamanlarda güzel karlar getirir ama en kötü zamanda bile enflasyonda paranızı korur. ALtın kötü bir yatırım aracı değildir. Benim tavsiyem ise yatırım fonları olacaktır. Çok güzel getirisi olan fonlar mevcut. Özellikle borsadan anlamıyorsanız tekleme hisselerin risklerinden korunmak istiyorsanız. https://www.youtube.com/@cihatecicek kanalını takip etmenizi şiddetle tavsiye ederim. Birkaç videoyu izleyin ne demek istediğimi kısa zamanda anlayacaksınız.
  • 26-07-2023, 11:32:44
    #27
    Altın hocam.