Nakit paralar dolar, euro, sterlin farketmez kaybettirir paranız erir. Altın sizi enflasyona karşı korur. Bazı zamanlarda güzel karlar getirir ama en kötü zamanda bile enflasyonda paranızı korur. ALtın kötü bir yatırım aracı değildir. Benim tavsiyem ise yatırım fonları olacaktır. Çok güzel getirisi olan fonlar mevcut. Özellikle borsadan anlamıyorsanız tekleme hisselerin risklerinden korunmak istiyorsanız. https://www.youtube.com/@cihatecicek kanalını takip etmenizi şiddetle tavsiye ederim. Birkaç videoyu izleyin ne demek istediğimi kısa zamanda anlayacaksınız.