birikimimi tam altın üzerine yapıyorum 4 senedir. 2 sene önce bi ev yaptım yarısı ile o ev 7 8 kat yaptı kalan altınlarım 3 kat ortalama, pişmalığım keşke kalan kısmıyla da bi arazi alsaydım