Hocam şuan altın da dolar da mevcut enflasyona gram direnmez. BİST uçuyor. Sebep? Herkesin bunu bilerek BİST e yatırım yapması. Parça parça 210 bin TL kredi çektim 1 ay taksit 3ü de. Doların, altının 9 ayda veremediğini 2 haftada verdi. Dikkatli olmak kaydıyla BİST iyidir bizim gibi enflasyon ülkelerinde. Hisse tavsiyesi olmadığı için yatırım tavsiyesi değildir
Hocam bugün 100k ile 2 hisse senedi aldım 95k düşmüş para sürekli artan hisseler ben alınca mı düşüşe geçti 😂