JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldıklarım bist 100deki hisselerdendi hocam düzenli olarak artıyordu zaten uzun vadeli aldım 3 ay sonra bakarım artık. İlk günden zarara girince tribe girdim açıkcası
Bist100 özellikle oynaktır zaten Hisseleri bilmediğimden bir şey diyemiyorum ama belirttiğiniz zaman içinde yüksek ihtimalle kâra geçmiş olursunuz.