Hocam bugün 100k ile 2 hisse senedi aldım 95k düşmüş para sürekli artan hisseler ben alınca mı düşüşe geçti 😂
Hocam mütiş para giriş çıkışı var. O yüzden hisseler oynak. Şuana kadar fazla kazandırmış hisselerden aldıysanız parayı kazananlar kârlarını alıp çıkıyordur. O yüzden eksilediniz.
Bir de sanırım bugün fed toplantısı var o yüzden eksilemiş olabilirsiniz.