CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öneri de bulunur musun özelden YTD değildir
Hocam bilirsiniz tavsiye suçtur. Şunu tavsiye edebilirim borsa gerçekten aşırı para girişinden dolayı şişiyor. Her giren 10 kişiden 7si sağlam kazanıyor ve haliyle parasını kazanıp o hisseden ayrılıyor. Bu da o hissenin taban yapacak olması demek. (Ki bildiğiniz şeyleri anlatıyorum bence)

Grafiği zigzaglı olan hisseleri araştırın. Hükümetin araplara satacağı kurumları araştırın. Biri mesela kaç gündür tavanda.

Malesef yatırım tavsiyesi verilmez. Az önce bi arkadaşa söyledim zaten benim de kucağa bırakabilirler her an ha bir de tcmb faiz toplantısı zamanlarına dikkat edin. faiz fazla artarsa bist düşer