SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mütiş para giriş çıkışı var. O yüzden hisseler oynak. Şuana kadar fazla kazandırmış hisselerden aldıysanız parayı kazananlar kârlarını alıp çıkıyordur. O yüzden eksilediniz.

Bir de sanırım bugün fed toplantısı var o yüzden eksilemiş olabilirsiniz.
Aldıklarım bist 100deki hisselerdendi hocam düzenli olarak artıyordu zaten uzun vadeli aldım 3 ay sonra bakarım artık. İlk günden zarara girince tribe girdim açıkcası