• 25-06-2023, 02:34:49
    #37
    Hocam pmden iletşime geçtim
  • 25-06-2023, 02:54:11
    #38
    Losev ustadim en doğru adres
  • 25-06-2023, 02:56:17
    #39
    Hocam verecek gibi bi halin yok? onca kişi yazmış hatta biri çocuğum doğdu durumum kötü demiş ? günahsız bir bebeden daha ne kötü olabilir ki bana biraz değişik geldi konun kusura bakmada cevap dahi yazmamışssın adamcağıza.
  • 25-06-2023, 03:01:15
    #40
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam verecek gibi bi halin yok? onca kişi yazmış hatta biri çocuğum doğdu durumum kötü demiş ? günahsız bir bebeden daha ne kötü olabilir ki bana biraz değişik geldi konun kusura bakmada cevap dahi yazmamışssın adamcağıza.
    Hocam bilip bilmeden yorum yapmamanızı rica ederim. Yazan herkese dönüş yaptım. Cevap vermediğimi nereden biliyorsunuz? Tüm PM’leri cevapladım gerçekten ihtiyacı olan birine de vereceğim bu parayı. Onlarca mesaj geldi hepsinin doğruluğundan pat diye emin olma şansım yok takdir edeceğiniz üzere.
  • 25-06-2023, 03:10:50
    #41
    GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağış yapmak mı güvensiz geliyor ? İlginç .
    cemaatlere kuruluşlara yapmak mı evet çöpe atar yinede kuruluşlara vermem
  • 25-06-2023, 03:12:59
    #42
    deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cemaatlere kuruluşlara yapmak mı evet çöpe atar yinede kuruluşlara vermem
    Cemaatler den bahseden olmadı zaten. darüşşafaka gibi bir kuruma da güven yoksa ülkenin vay haline.
  • 25-06-2023, 03:19:55
    #43
    Düsünceniz icin tebrikler hocam Allah kat be kat fazlasini size versin.
    Yalniz konu suistimale cok musait . Bayram dolayisi ile ihtiyaci olan bir ailenin cocuklarina giyim yada erzak olarak yapmanizi tavsiye ederim. Bulundugunuz sehirde illaki vardir.
    Saygilar sevgiler
  • 25-06-2023, 03:26:39
    #44
    GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cemaatler den bahseden olmadı zaten. darüşşafaka gibi bir kuruma da güven yoksa ülkenin vay haline.
    cemaatleride ekleyerek kurumları kastediyorum iki ucu *** deynek hiç birbirimizin canını sıkmayalım hocam hayırlı geceler
  • 25-06-2023, 03:27:50
    #45
    deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cemaatleride ekleyerek kurumları kastediyorum iki ucu *** deynek hiç birbirimizin canını sıkmayalım hocam hayırlı geceler
    Can sıkılacak bir durum yok, bence sen sakin ol öncelikle. Benim bahsettiğim kurum ile senin bahsettiklerin arasında dağlar kadar fark var. İşin garip yani bende şahıs olarak zor durumdayım diyenlere güvenmiyorum. İyi geceler.