• 25-06-2023, 13:09:08
    #55
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız hocam, ama amacım şov yapmak değil, çevremdeki ihtiyaç sahiplerine elimden geldiğimce zaten yardım ediyorum. benim burdaki asıl amacım r10’dan birine kurbanlık için yardım etmekti. ancak kurbanlıktan daha önemli ihtiyacı olan bir çok kişi yazdı.
    Hocam eğer verilmediyse buradan vs biri değil yaşlı bir teyzemiz var. Sadece devletin verdiği yaşlılık maaşıyla sobalı bir gecekondu evde yaşıyor 70 yaşlarında tek başına. Eğer ona verebilirsen çok büyük sevap işlemiş olursun gelirsen evinede götürürüm yada video fotoğraf çekebiliriz evinde nasıl derseniz
  • 25-06-2023, 15:31:10
    #56
    Katılıyorum
  • 25-06-2023, 15:31:48
    #57
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer verilmediyse buradan vs biri değil yaşlı bir teyzemiz var. Sadece devletin verdiği yaşlılık maaşıyla sobalı bir gecekondu evde yaşıyor 70 yaşlarında tek başına. Eğer ona verebilirsen çok büyük sevap işlemiş olursun gelirsen evinede götürürüm yada video fotoğraf çekebiliriz evinde nasıl derseniz
    İletişime geçtim
  • 25-06-2023, 15:42:01
    #58
    İhtiyaç sahibi öğrencilerime iletmek üzere aracı olabilirim. Allah hayrınızı kabul etsin.
  • 25-06-2023, 16:51:01
    #59
    İyi niyetiniz için tebrik ederim.
  • 25-06-2023, 16:53:33
    #60
    Kişisel Rütbe
    Hocam çekiliş var sandım geldim geri gidiyorum
  • 25-06-2023, 17:08:22
    #61
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurbanlık bağışı yapmayı düşünüyordum ancak buradan ihtiyacı olan birini bulup direkt ona yardım etmenin daha doÄŸru olacağını düşündüm. Kurban bayramında bir kardeÅŸimize ihtiyacını karşılamaya katkıda bulunmak için 5000₺ vereceÄŸim. Belki yetersiz kalır ancak en azından katkım olsun. Gerçekten ihtiyacı olanlar yorumlardan veya PM'den ulaşırsa sevinirim. EÄŸer ihtiyacı olan biri bulamazsam bağış yapacağım.

    Sizden ricam, lütfen Whatsapp üzerinden ulaşmayın. Forum dışı ticaretlerimiz de oradan ilerliyor, karışıklık olmasın.

    Edit: Mesajlar için teşekkürler. Yeteri kadar mesaj aldım. Gün içerisinde değerlendirip 1 kişiye ücreti göndereceğim. Dekontu buradan ya da isteyenlere PM ile paylaşacağım. Hangisi daha uygun olursa. Herkese iyi çalışmalar dilerim.
    hocam depremzede bir abimiz var düşünürseniz iletişim kuralım.
  • 25-06-2023, 17:23:39
    #62
    Allah hayrınızı kabul etsin
  • 25-06-2023, 17:24:48
    #63
    hocam 5000 tl yi bir kişiye vermek yerine 5000 i 10 kişiye dağıtsanız daha çok insanı mutlu etmiş olursunuz.